• microsonic safetouch banner


 

Riport alanya: Weisz Viktor

1. Mióta használsz egyéni fülmonitort?

2 éve

2. Mi vezetett arra a döntésre, hogy egyéni fülmonitort szeretnél?

Ki szerettem volna próbálni.

3. Milyen nehézségekkel és megoldandó technikai „problémákkal” találkoztál a monitorozás közben?

Semmilyen.

4. Mennyi időt vett igénybe az egyéni monitor megszokása?

1-2 buli

5. Mi az a legfontosabb dolog, amit számodra az egyéni fülmonitor nyújt?

Megkönnyíti az éneklést.

6. Hogyan hatott az egyéni fülmonitor használata a zenekar megszólalására, hangzására?

Pozitívan.

7. Hogyan hatott a hallásodra és a fül terhelésére az egyéni fülmonitor?

Ha ésszel van használva akkor nem bántja a fület.

8. Melyik típusú Epic Generation (G2, G3, G4) fülmonitort használod?
Ha esetleg többfélét is használtál vagy használsz, miben érzed a különbséget közöttük?

G3

9. Hogyan ösztönöznéd, mit mondanál el egy zenésztársadnak, hogy egyéni fülmonitort használjon?

Megkönnyíti az éneklést és a színpadi létet.

10. Milyen észrevételed van a termékkel kapcsolatban, hogyan lehetne még tovább tökéletesíteni a fülmonitort?

Egy évben több százszor használom, elég sokszor elhasználódik a kábel.

11. Ajánlanád e zenésztársaidnak a Microsonic Epic Generation fülmonitorokat, akkor hogyan tennéd azt?

Pl.: Jó, jó, de a másik jobb, mert… vagy nagyon jó termék, kedvező áron, egyedi design-nal jó hangzással…. stb. Ajánlanám.

12. Honnan hallottál a Microsonic Labor Kft. termékéről? Ki ajánlotta, egy felhasználó vagy valahonnan máshonnan hallott rólunk?

Kabai Laci IHM

13. Ismersz más termékeket is tőlünk vagy kimondottan a monitor kapcsán jutottál el hozzánk?

Monitor kapcsán.

14. Tudsz javasolni olyan terméket, amely még segítheti esetlegesen a Te és zenésztársaid munkáját úgy, hogy közben védi a hallását?

Nem.

15. Nyilván a fülmonitor használatában maga a termék tudása fontos, de mint mindenben a külső megjelenés is számít. Mennyire vagy elégedett a design-nal, jó ötletnek tartod a kibővült szín választékot és az egyéni matricázás lehetősét, vagy nem fontos, lényeg hogy a termék teljesítsen?

Igen jó ötlet, teljesen elégedett vagyok.

16. Milyen ellátást kaptál a Microsonic-nál a monitor rendelésekor, elégedett voltál-e a kiszolgálással és általában az összes létező folyamattal, amíg a kezedbe vetted a monitort?

Teljesen professzionális kiszolgálást kaptam, teljesen elégedett vagyok.

Keresés